Monday, February 2, 2009

Beta Durjana Ep (lirik)

Labah-Labah
Di mana, aku berada?
aku tersekat dan melekat
aku tersekat dan melekat

pabila, aku terjaga...
aku tersekat dan melekat
aku tersekat dan melekat...

chorus
pada...sarang labah-labah indahnya dari dunia fana
manusia bercerita kisah rumah tangga jiran tetangga

di mana, aku berada?
aku tersekat dan melekat
aku tersekat dan melekat

pabila, aku terjaga...
aku tersekat dan melekat
aku tersekat dan melekat...

chorus
pada...sarang labah-labah indahnya dari dunia fana
manusia bercerita kisah rumah tangga jiran tetangga

indahnya bersama mu...


Di Atmosfera Ranjang
Mana mungkin, pipit menerjah awan
Mana mungkin, helang menyembah
Takkan pernah terjadi
Adakah ada di syurga?


Cinta Korporat
Inilah kisah lelaki dengan cita-cita,
cita-cita untuk menakluk dunia bersama teman wanitanya
Si wanita kuat mengampu lelaki, tikam bahu kanan kiri
tipu sana, sini..sungguh menjengkelkan

Malam ini, malam minggu mereka menuju ke tempat hawa nafsu
Berdansa, tak ingat dunia mampus tak mahu...di timpa
Hujan...batu

si wanita berkata-kata dalam hati,
rasalah debaran ini wahai lelaki...kau bakal ku miliki,
Bukan hanya dirimu dan juga alpa mu tetapi segala kemewahan hidupmu itu
sungguh menjengkelkan

Si lelaki hidupnya segan, mati tak mahu pada malam sabtu
Si betina segan dan silu mampus tak mahu, ditimpa...
hujan...batu...hujan...batu...hujan...batu


Masokis
Hadirmu, di sini...
ditemani radiasi cahaya kelam, mengaburi jiwa
andainya ku mampu meneka sifat mu yang penuh misteri
ku dilanda resah...

mungkin ini hanyalah illusi
mungkin ini hanyalah sebuah...

c/o
Lintasan mimpi, tanpa sempadan
sering mengganggu naluri, rasa hati
berkali cuba, mencari erti...
perasaan sebenarnya...

Hadirmu, di sini...
ditemani radiasi cahaya kelam, mengaburi jiwa
andainya ku mampu meneka sifat mu yang penuh misteri
ku dilanda resah...

mungkin ini hanyalah illusi
mungkin ini hanyalah sebuah...

c/o
Lintasan mimpi, tanpa sempadan
sering mengganggu naluri, rasa hati
berkali cuba, mencari erti...
perasaan sebenarnya...


Wirawan
Yakinlah, dalam pertahankan niat tulus mu
penggalkan saja kepala mereka
teruskan, teruslah kamu menentang
tentang mereka, semua 'menatang

Chorus
bernafaslah, selagi kau mampu bertahan
pertahankan kota, kota yang mana milikmu
lepaskan, segala kekuatan batin mu
penggalkan saja kepala mereka

No comments: